PJP Telecom

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

fbvimeotwmailftp

 

Obecnie przedsiębiorstwa oczekują technologii komunikacyjnych, które pozwolą ich pracownikom oferować klientom lepszą obsługę, a tym samym wspomagać rozwój firmy. Nowe terminale Alcatel-Lucent Enterprise pozwalają łatwiej przygotować spersonalizowane rozwiązanie komunikacyjne, dzięki czemu partnerzy handlowi mogą oferować swoim klientom bogatą gamę narzędzi usprawniających komunikację odpowiadających na konkretne potrzeby biznesowe.

Dzięki wprowadzonym zmianom klienci zyskują:

  • kompletną rodzinę telefonów z modelami odpowiadającymi każdemu budżetowi,
  • wszechstronny zestaw funkcji we wszystkich modelach przewodowych i bezprzewodowych,
  • ekonomiczne narzędzie do prowadzenia wideokonferencji typu plug-and-play dorównującym prostotą zestawiania zwykłej rozmowy telefonicznej.

 

Podczas targów CeBIT, ALE zaprezentował następujące produkty:

Alcatel-Lucent 8018 DeskPhone
Nowy, ekologiczny aparat Alcatel-Lucent 8018 DeskPhone wykorzystuje zalety i praktyczne funkcje modeli z rodziny Premium DeskPhone. Warto w jego przypadku podkreślić kompleksową funkcjonalność telefonii IP oraz zintegrowany moduł głośnomówiący. Telefon plasuje się w klasie podstawowej i oferuje użytkownikom biznesowym nowoczesny wygląd współgrający z wnętrzami współczesnych biur oraz zaawansowane, wygodne w użyciu funkcje telefoniczne udostępniane przez serwery komunikacyjnej Alcatel-Lucent Enterprise.

Alcatel-Lucent 8088 Smart DeskPhone
Model Alcatel-Lucent 8088 Smart DeskPhone łączy funkcje telefonu i terminala do wideokonferencji w jednym, ekonomicznym urządzeniu oferującym użytkownikom większą wygodę używania. Zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu w niewielkich salach konferencyjnych. Dzięki niemu przeprowadzenie wideokonferencji jest równie proste, co odbycie zwykłej rozmowy telefonicznej.

Słuchawki DECT Alcatel-Lucent 8262 i 8212
ALE wprowadza również dwa nowe modele telefonów bezprzewodowych:

  • Nowy aparat DECT Alcatel-Lucent 8262 jest terminalem o wzmocnionej konstrukcji, dedykowanej do zastosowań w wymagających środowiskach takich jak: plac budowy, hala produkcyjna czy platformy wydobywcze ropy naftowej lub gazu naturalnego. Te słuchawki oferują rozbudowane funkcje telefonów biurkowych Alcatela-Lucenta Enterprise. Dzięki zintegrowanym funkcjom wykrywania utraty przytomności, długiego pozostawania w bezruchu, wyciąganemu przewodowi alarmu i dodatkowym funkcjom awaryjnym pracownicy zachowają łączność z resztą przedsiębiorstwa nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach.
  • Nowy telefon DECT 8212 to kompaktowy aparat klasy podstawowej o atrakcyjnym nowoczesnym wyglądzie charakterystycznym dla tej rodziny produktów.

Oba nowe telefony DECT są obsługiwane przez wszystkie dostępne serwery komunikacyjne Alcatela-Lucenta Enterprise, dzięki czemu możliwe jest zapewnienie użytkownikom spójnych, rozbudowanych funkcji znanych z linii ALE Smart, Premium czy DeskPhone.

Matthieu Destot, wiceprezes, dyrektor działu komunikacji biznesowej, ALE:
„Jesteśmy jedynym producentem wciąż inwestującym we wszystkie technologie łączności, w tym w IP, SIP, łączność cyfrową i DECT. Robimy to, aby móc zaoferować każdemu klientowi produkt dopasowany do jego potrzeb, w odpowiedniej cenie. Oczywiście nieustannie rozwijamy naszą ofertę, aby umożliwić prowadzenie wideokonferencji niewielkim kosztem, bez konieczności przygotowywania specjalnych drogich sal wideokonferencyjnych, na przykład przy wykorzystaniu modeli Alcatel-Lucent 8088”.


O firmie ALE
ALE International jest czołowym dostawcą rozwiązań i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, od biura po chmurę, oferowanych pod wspólną marką Alcatel-Lucent Enterprise. W swoich działaniach wykorzystuje wieloletnią spuściznę innowacji i ducha przedsiębiorczości oraz globalną obecność — ma ponad 2700 pracowników w przeszło 100 krajach na całym świecie. Siedziba firmy mieści się w Paryżu.




Rejestracja i Transmisja
głosu, obrazu i danych

  • Centrale telefoniczne, rejestratory
    i systemy call center
  • Systemy monitoringu,
    kontroli dostępu i alarmowe
  • Osprzęt informatyczny i telekomunikacyjny

Okablowanie
i sieci bezprzewodowe

  • Okablowanie strukturalne
    z 25 letnią gwarancją

  • Instalacje elektryczne i słaboprądowe
  • Sieci bezprzewodowe

Usługi serwisowe
i optymalizacja kosztów

  • Usługi serwisowe 24h na dobę zgodne
    z SLA (Service Level Agreement)
  • Optymalizacja i obniżanie kosztów
  • Doradztwo i outsourcing dla Firm

NASZE ROZWIĄZANIA OPIERAMY NA PRODUKTACH: