PJP Telecom

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

fbvimeotwmailftp

Rozwiązanie OpenTouch 2.2.1 adresuje rozwijające się przedsiębiorstwa wykorzystujące narzędzia pracy w czasie rzeczywistym.

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformowała o udostępnieniu rozszerzeń do pakietu OpenTouch® Suite. Rozszerzenia te obejmują działające w czasie rzeczywistym narzędzia zwiększające wydajność i usprawniające świadczenie usług klientom, a także umożliwiające szybkie reagowanie na problemy biznesowe i zapewniające elastyczność niezbędną pracownikom mobilnym. Produkt OpenTouch Suite 2.2.1 Alcatel-Lucent ułatwia członkom zespołu działania mające na celu zaspokojenie potrzeb klientów, udostępnia nowe funkcje wdrożenia ułatwiające pracę działom informatycznym i umożliwia resellerom dotarcie do większej liczby klientów biznesowych.

Najnowsza wersja pakietu OpenTouch 2.2.1, obejmująca innowacyjną aplikację OpenTouch Conversation, oferuje następujące nowe funkcje:

  • Aplikacja OpenTouch Conversation for PC zapewnia nowe funkcje statusów obecności w ramach zespołów i grup, w tym sygnalizowanie obecności w czasie rzeczywistym i możliwość odbierania przez innych członków zespołu połączeń telefonicznych od klientów skierowane do tych pracowników (pick-up call), których chwilowo nie ma przy ich stanowisku pracy. Aplikacja ta umożliwia też współużytkowanie aplikacji i pulpitu, co przyśpiesza realizację zgłoszeń, a także obsługuje komunikację telefoniczną w przedsiębiorstwie i inne funkcje zintegrowanej komunikacji.
  • Aplikacja OpenTouch Conversation for PC wspólnie z telefonami Premium DeskPhones obsługuje teraz funkcję biurek współdzielonych (hot-desking) przeznaczoną dla współużytkowanych miejsc pracy. Pracownicy mobilni zyskują łatwość obsługi i jakość rozmów znane z normalnych telefonów, a jednocześnie mogą wykorzystywać bogaty zestaw funkcji dostępnych w aplikacji OpenTouch Conversation.
  • Nowa zgodność operacyjna infrastruktury VDI z systemami VMware, Citrix i Microsoft wspomaga rozwój wirtualnych środowisk PC. Zgodnie z danymi firmy badawczej Technavio, prawie 10 procent komputerów w środowiskach pracy jest zwirtualizowanych.
  • Dzięki uproszczonej architekturze zapewniającej ekonomiczne rozwiązania do zintegrowanej komunikacji działające w wielu lokalizacjach, funkcja łączenia wielu serwerów OpenTouch umożliwia pracownikom korzystanie z czatów, udostępnianie treści, sprawdzanie obecności innych oraz korzystanie z połączeń konferencyjnych, co razem pozwoli im wydajniej współpracować z resztą zespołu:
    • w różnych ośrodkach w obrębie sieci centralnych i rozproszonych,
    • w różnych krajach na serwerach rozproszonych,
    • w wielkich przedsiębiorstwach, w których wiele serwerów OpenTouch może łączyć i obsługiwać nawet 20 tysięcy użytkowników.

Nowy pakiet umożliwia partnerom handlowym Alcatel-Lucent Enterprise dotarcie do firm każdej wielkości. Produkt OpenTouch Suite 2.2.1 zaspokaja potrzeby komunikacyjne małych i średnich firm o wielu ośrodkach, dużych organizacji mających postać kampusów oraz wielkich korporacji działających w wielu lokalizacjach i obsługujących podmioty zależne.

O firmie ALE
ALE International jest czołowym dostawcą rozwiązań i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, od biura po chmurę, oferowanych pod wspólną marką Alcatel-Lucent Enterprise. W swoich działaniach wykorzystujemy wieloletnią spuściznę innowacji i ducha przedsiębiorczości oraz globalną obecność — ma ponad 2400 pracowników w przeszło 100 krajach na całym świecie. Siedziba firmy mieści się w Paryżu.

Rejestracja i Transmisja
głosu, obrazu i danych

  • Centrale telefoniczne, rejestratory
    i systemy call center
  • Systemy monitoringu,
    kontroli dostępu i alarmowe
  • Osprzęt informatyczny i telekomunikacyjny

Okablowanie
i sieci bezprzewodowe

  • Okablowanie strukturalne
    z 25 letnią gwarancją

  • Instalacje elektryczne i słaboprądowe
  • Sieci bezprzewodowe

Usługi serwisowe
i optymalizacja kosztów

  • Usługi serwisowe 24h na dobę zgodne
    z SLA (Service Level Agreement)
  • Optymalizacja i obniżanie kosztów
  • Doradztwo i outsourcing dla Firm

NASZE ROZWIĄZANIA OPIERAMY NA PRODUKTACH: