PJP Telecom

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

fbvimeotwmailftp


PJP Telecom od ponad 20 lat specjalizuje się w dostarczaniu, na potrzeby klientów w całej Polsce, kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych czołowych producentów. Nasza oferta, skierowana jest do organizacji różnej wielkości, obejmuje systemy do transmisji i rejestracji głosu, obrazu i danych, a także ich ochrony. Projektujemy i wykonujemy instalacje: elektryczne, sterowanego oświetlenia LED, okablowania strukturalnego i sieci bezprzewodowych.

W związku z rozwojem struktur serwisu technicznego, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Technik serwisu
Miejsce pracy: Katowice

Oczekiwania:
• bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i teletechnicznego w zakresie: konfiguracji, instalacji, diagnozowania usterek, naprawy
• uprawnienia SEP do 1kV
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• dyspozycyjność, odporność na stres
• język angielski na poziomie dobrym
• czynne prawo jazdy kat .B

Oferujemy: 
• umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu
• ciekawą i dynamiczna pracę
• niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)
• możliwość doskonalenia umiejętności i rozwijania wiedzy
• samodzielne zadania realizowane w profesjonalnym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzenia tylko na wybrane oferty.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PJP Telecom Piotr Plebankiewicz z siedzibą w Katowicach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Rejestracja i Transmisja
głosu, obrazu i danych

  • Centrale telefoniczne, rejestratory
    i systemy call center
  • Systemy monitoringu,
    kontroli dostępu i alarmowe
  • Osprzęt informatyczny i telekomunikacyjny

Okablowanie
i sieci bezprzewodowe

  • Okablowanie strukturalne
    z 25 letnią gwarancją

  • Instalacje elektryczne i słaboprądowe
  • Sieci bezprzewodowe

Usługi serwisowe
i optymalizacja kosztów

  • Usługi serwisowe 24h na dobę zgodne
    z SLA (Service Level Agreement)
  • Optymalizacja i obniżanie kosztów
  • Doradztwo i outsourcing dla Firm

NASZE ROZWIĄZANIA OPIERAMY NA PRODUKTACH: