PJP Telecom

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

fbvimeotwmailftp

 

Nowe narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift z technologią NFC, umożliwiające szybkie przenoszenie połączeń na dowolny aparat, jest idealnym rozwiązaniem dla pracowników, którzy potrzebują prywatności podczas rozmów telefonicznych w otwartych przestrzeniach biurowych
 

Firma ALE, oferująca produkty i usługi pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, wprowadza innowacyjną technologię mobilną, która umożliwia szybkie i łatwe przenoszenie połączeń między urządzeniami telekomunikacyjnymi we współczesnym środowisku pracy. Narzędzie OpenTouch Contactless Call Shift wykorzystuje technologię NFC (ang. Near Field Communication ― komunikacja bliskiego zasięgu), za pomocą której pracownicy mogą bezproblemowo przenosić aktywne połączenia z jednego urządzenia na drugie, na przykład z telefonu komórkowego prywatnego na służbowy lub z telefonu komórkowego na dowolny telefon stacjonarny w biurze.

Ponad połowa pracowników pracujących w otwartych przestrzeniach biurowych twierdzi, że brak prywatności podczas rozmów telefonicznych utrudnia im koncentrację i efektywne wykonywanie zadań, a tym samym zmniejsza ich produktywność i zadowolenie z pracy. Dzięki wykorzystaniu technologii NFC, która umożliwia personalizację komunikacji, każdy pracownik może w prosty sposób przenieść połączenie na najbardziej odpowiednie urządzenie. Pracownicy są dziś coraz bardziej mobilni. NFC pozwala im na korzystanie z urządzeń telekomunikacyjnych, które znajdują się na różnych biurkach lub w różnych pomieszczeniach, w oparciu o model tzw. biurek współdzielonych (ang. hot desking), co zapewnia niezbędną prywatność podczas rozmów telefonicznych. Każdy może szybko i łatwo przenieść połączenie prywatne na smartfon, a nawet zarejestrować się na telefonie stacjonarnym i korzystać z tego telefonu jak własnego.

Contactless Call Shift to narzędzie komunikacyjne ukierunkowane na użytkownika, które umożliwia każdemu określenie,
na jakie urządzenie i kiedy przenieść połączenie. Użytkownicy mogą przekazywać rozmowy między dowolnym telefonem stacjonarnym Alcatel-Lucent Enterprise a smartfonem, na którym zainstalowane jest aplikacja OpenTouch Conversation dostępna obecnie w pakiecie OpenTouch Suite 2.2.


Stan Corporeau, szef działu zarządzania produktami dla średnich i dużych firm w ALE:
„Mobilność i sprawna komunikacja są dziś niezwykle ważne w każdej firmie. Dotyczy to w szczególności biur, w których pracownicy muszą przekazywać połączenia na inne urządzenia telefoniczne, aby zapewnić sobie niezbędną prywatność. Wiele rozmów wymaga poufności, a hałaśliwe otoczenie może utrudnić wykorzystanie nowych możliwości biznesowych. Contactless Call Shift upraszcza przenoszenie połączeń z jednego urządzenia na drugie, dzięki czemu komunikacja biznesowa przebiega bardziej płynnie i bezproblemowo. Ten nowy komponent naszego narzędzia do zintegrowanej komunikacji OpenTouch Conversation jest pierwszym tego rodzaju rozwiązaniem, w którym wykorzystano technologię NFC”.
 

Więcej informacji o technologii Contactless Call Shift:
https://www.youtube.com/watch?v=IKgY5MdtYGQ

Ulotka produktowa ALE OpenTouch Business Edition wersja 2.2


O firmie ALE
ALE International jest czołowym dostawcą rozwiązań i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, od biura po chmurę, oferowanych pod wspólną marką Alcatel-Lucent Enterprise. W swoich działaniach wykorzystuje wieloletnią spuściznę innowacji i ducha przedsiębiorczości oraz globalną obecność — ma ponad 2700 pracowników w przeszło 100 krajach na całym świecie. Siedziba firmy mieści się w Paryżu.

Rejestracja i Transmisja
głosu, obrazu i danych

  • Centrale telefoniczne, rejestratory
    i systemy call center
  • Systemy monitoringu,
    kontroli dostępu i alarmowe
  • Osprzęt informatyczny i telekomunikacyjny

Okablowanie
i sieci bezprzewodowe

  • Okablowanie strukturalne
    z 25 letnią gwarancją

  • Instalacje elektryczne i słaboprądowe
  • Sieci bezprzewodowe

Usługi serwisowe
i optymalizacja kosztów

  • Usługi serwisowe 24h na dobę zgodne
    z SLA (Service Level Agreement)
  • Optymalizacja i obniżanie kosztów
  • Doradztwo i outsourcing dla Firm

NASZE ROZWIĄZANIA OPIERAMY NA PRODUKTACH: