PJP Telecom

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

fbvimeotwmailftp

 

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformowała o wprowadzeniu Alcatel-Lucent Rainbow™, będącego innowacyjną aplikacją zunifikowanej komunikacji udostępnianą w chmurze, która łączy użytkowników biznesowych, kontakty i systemy. Rainbow ułatwia pracownikom pracę zespołową i zwiększa ich wydajność, nawet jeśli pracują poza siedzibą firmy.

Aplikacja ta oferuje zestaw funkcji realizowanych w chmurze. Rozwiązanie jest łatwe do wdrożenia i zaadaptowania przez użytkowników jak i przedsiębiorstwa, niezależnie od posiadanych systemów komunikacyjnych.

Rainbow Essential jest już dostępny w ramach oferty freemium - bezpłatne rozwiązanie ujednoliconej komunikacji oferowanej w formie usługi.
Dostępne są następujące funkcje: zarządzanie kontaktami, sygnalizacja obecności, komunikator, nawiązywanie połączeń głosowych/wideo, a także współużytkowanie ekranów i plików. Produkt, który działa za pośrednictwem aplikacji zainstalowanych na komputerach biurkowych i smartfonach, jest dostępny bezpłatnie na stronie www.openrainbow.com.

Rozwiązanie Rainbow ma wbudowane hybrydowe podejście Alcatel-Lucent Enterprise z platformami komunikacyjnymi innych firm (od II kwartału 2017 r.), jednocześnie zapewniając ochronę poczynionych już inwestycji oraz dostarczając zaawansowane usługi setkom milionów użytkowników lokalnych systemów komunikacyjnych. Integracja platformy Rainbow oraz systemów komunikacyjnych niesie dodatkowe możliwości, takie jak sygnalizacja obecności, gromadzenie informacji o obecności z wielu ośrodków oraz sterowanie połączeniami.

Produkty z oferty Premium Rainbow będą wprowadzone na rynek w 2017 roku.
Będą one dostępne za pośrednictwem rozbudowanej sieci partnerów biznesowych Alcatel-Lucent Enterprise. Produkty te zapewnią dodatkowe usługi użytkownikom (takie jak połączenia konferencyjne z udziałem wielu równoczesnych uczestników) oraz administratorom (takie jak zarządzanie użytkownikami, tworzenie kopii zapasowych, integracja książek telefonicznych), a także dodatkowe usługi integracyjne w zakresie central PBX (takie jak zaawansowane sterowanie połączeniami).

Jako, że platforma Rainbow jest platformą komunikacyjną oferowaną w formie usługi (Communication Platform as a Service — CPaaS), jej otwarta architektura oferuje zestaw usług do integracji aplikacji i procesów biznesowych innych firm. Firma ALE opracowuje otwarte interfejsy API, aby programiści mogli tworzyć aplikacje i funkcje dostosowane do potrzeb, przeznaczone na najważniejsze rynki branżowe, na których aplikacje dają korzyści klientom wdrażającym nowe technologie. Przykładowo mobilne aplikacje bankowe mogą zostać wzbogacone o funkcje czatu z platformy Rainbow.
W sektorze publicznym lub samorządowym agencje mogą nawiązać bliższe relacje z mieszkańcami poprzez możliwość natychmiastowego kontaktu z nimi za pomocą komunikatora, a systemy linii lotniczych mogą wykorzystać aplikację Rainbow do informowania pasażerów.

Bill Haskins z firmy analitycznej Wainhouse Research:
„Funkcje aplikacji Rainbow i korzyści płynące z jej zastosowania są :dostosowywane do potrzeb przedsiębiorstw w zakresie narzędzi do współpracy. Otwarta architektura Rainbow umożliwia udostępnianie dodatkowych korzyści firmom z konkretnych branż i pomaga zyskać na jej wdrożeniu”.

Nicolas Brunel, wiceprezes działu rozwiązań komunikacyjnych w firmie ALE:
„Rainbow udostępnia pracownikom innowacyjne metody spontanicznego angażowania się w działania całej społeczności biznesowej, a kierownicy działów informatycznych odnoszą korzyści nie tylko z aplikacji wdrażanych jednym kliknięciem, ale też z obniżenia kosztów telekomunikacyjnych.
To wspomaga proces transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie dzięki innowacyjnym modelom biznesowym dotyczącym finansów i opłat uzależnionych od stopnia wykorzystania, niezbędnym w nowej „gospodarce jako usłudze”.

O firmie ALE
ALE International jest czołowym dostawcą rozwiązań i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw, od biura po chmurę, oferowanych pod wspólną marką Alcatel-Lucent Enterprise. W swoich działaniach wykorzystuje wieloletnią spuściznę innowacji i ducha przedsiębiorczości oraz globalną obecność — ma ponad 2700 pracowników w przeszło 100 krajach na całym świecie. Siedziba firmy mieści się w Paryżu.

Rejestracja i Transmisja
głosu, obrazu i danych

  • Centrale telefoniczne, rejestratory
    i systemy call center
  • Systemy monitoringu,
    kontroli dostępu i alarmowe
  • Osprzęt informatyczny i telekomunikacyjny

Okablowanie
i sieci bezprzewodowe

  • Okablowanie strukturalne
    z 25 letnią gwarancją

  • Instalacje elektryczne i słaboprądowe
  • Sieci bezprzewodowe

Usługi serwisowe
i optymalizacja kosztów

  • Usługi serwisowe 24h na dobę zgodne
    z SLA (Service Level Agreement)
  • Optymalizacja i obniżanie kosztów
  • Doradztwo i outsourcing dla Firm

NASZE ROZWIĄZANIA OPIERAMY NA PRODUKTACH: